Close
Close
 

        Hinnat

        Pitääkö minun maksaa pantti?
        Kyllä Tuotteemme ovat arvokkaita. Siksi niistä pitää maksaa pantti. Pantin suuruus riippuu  vuokrattavasta tuotteesta. Tiedot löytyvät vuokraoppaasta verkkosivuiltamme.

        Milloin saan pantin takaisin?
        Saat pantin takaisin heti kun olet palauttanut tuotteen hyvässä kunnossa meille. Jos vuokrattu tuote on vahingoittunut, likainen tai siitä puuttuu osia, voidaan siitä johtuvista kuluista laskuttaa. Kulut vähennetään pantin summasta. Meillä on neljän tunnin vuokrahinta. Vuokra-aika on silloin enintään neljä tuntia. Jos haluat vuokrata pidempään kuin neljä tuntia, mutta alle vuorokauden ajan, sovelletaan päivähintaa.

        Onko mahdollista vuokrata vain osaksi päivää?
        Kyllä

        Kuinka kauan kestää yhden päivän vuokra-aika?
        Yhden päivän vuokra-aika on enintään 24h.

        Milloin sovelletaan viikonloppuhintaa?
        Jos vuokrauspisteessä käytetään viikonloppuhintaa, on se voimassa perjantaista klo 12.00 maanantaihin klo 12.00 asti.

        Voinko vuokrata tuotetta pidempään kuin on sovittu?
        Jos kuitenkin työn aikana huomaat, että tarvitset laitetta pidempään, Voit jatkaa vuokra-aikaa puhelimitse (jos sitä ei ole varattu) viikolla. Pidempiä vuokrausaikoja varten on tarpeen asioida rakennustarvikeliikkeessä.

        Mitkä hinnat ovat voimassa juhlapäivinä?
        Juhlapäivät lasketaan myös vuokra-aikaan. Niiden suhteen ei sovelleta eri hintoja.

        Ehdot & toimintatavat

        Voinko vakuuttaa vuokratun tuotteen vahingon varalta?;
        Kyllä Voit ottaa vahinkovakuutuksen. Vain 10 %:lla vuokrahinnasta voit vakuuttaa suurinpiirtein kaikki vuokrakoneen vahingot. Vahinkovakuutus ei korvaa tulipalosta tai varkaudesta johtuvia vahinkoja.

        Voinko ottaa vakuutuksen tulipalon ja varkauden varalle?
        Ei Tulipalon ja/tai varkauden varalle vakuuttaminen ei ole mahdollista.

        Mitä tehdä vian, varkauden tai katoamisen sattuessa?
        Jos kyseessä on vika, varkaus tai katoaminen pyydämme ottamaan mahdollisimman nopeasti yhteyttä siihen vuokrauspisteeseen, josta tuote on vuokrattu.

        Mistä löydän vuokrausehdot?
        Tässä ovat vuokrausehdot.

        Tarvitsenko vuokraamiseen henkilötodistuksen?
        Kyllä Voimassaolevan henkilötodistuksen näyttäminen vaaditaan.

        Voinko palauttaa tuotteen toiseen vuokrauspisteeseen kuin se, Josta vuokrasin sen?;
        Ei Tuote pitää palauttaa aina samaan paikkaan, josta sen on vuokrattu.

        Pitääkö vuokrattujen tuotteiden olla palautettaessa puhtaat?
        Tuotteet ovat vuokrattaessa puhtaat ja hyvässä kunnossa. Puhdistamis- ja/tai korjauskulut laskutetaan, Jos tuotteet eivät ole samassa kunnossa kuin ne olivat vuokrattaessa.

        Muut kysymykset

        Mistä tiedän ovatko tuotteet saatavilla?
        Kaikkia tuotteita ei ole saatavissa kaikissa vuokrauspisteissä. Kysy vuokrauspisteestä haluamasi tuotteet saatavuutta.

        Voinko varata tuotteen?
        Se riippuu siitä vuokrauspisteestä, josta haluat vuokrata. Parasta on ottaa yhteyttä suoraan siihen vuokrauspisteeseen, josta haluat vuokrata.

        Mistä saan käyttöohjeen vuokraamalleni tuotteelle?
        Digitaalisen käyttöohjeen löydät tältä verkkosivustolta. Kaikissa tuotteissa on linkki käyttöohjeisiin. YouTube:n kuvakkeella varustetuista tuotteista löydät myös
        ohjevideoita. Voit myös skannata älypuhelimella QR-koodin vuokraoppaasta. Siirryt siten automaattisesti haluttuun käyttöoppaaseen.

        Mistä saan vuokrauspisteen yhteystiedot?
        Tältä sivulta löydät kaikki tarvittavat tiedot vuokrauspisteistä Kuten yhteystiedot ja aukioloajat.

        Miten löydän oikeat ostettavat tarvikkeet?
        Vuokrauspisteen asiakaspalvelija neuvoo mitkä ostettavat tuotteet sopivat vuokraamaasi tuotteseen. Koneisiin tarvittavat tuotteet ja käyttötarvikkeet ovat saatavilla/myynnissä vuokrauspisteessä.

        Miten voin vuokrata tuotteita, jotka eivät ole vuokraoppaassa?
        Katso verkkosivustoltamme www.boels.nl tai ota yhteyttä lähimpään Boels-toimipisteeseen puhelinumerosta 0900-0551 (€0,15 /minuutti).